Leta i den här bloggen

06 september 2006

Småprat på en onsdag

Annika Lantz intervjuar partiledarna. I skrivande stund Fredrik Reinfeldt. Blir lätt tramsigt med henne som intervjuare. Nåväl. Inte mycket bloggande här inte. Det betyder dock inte att jag har slutat bry mig - valet känns viktigare än någonsin, och tyvärr dyker det upp en skandal några dagar före valdagen. Timing är allt, och jag sällar mig till de konspirationsteorier där man ifrågasätter varför detta kommer fram just nu.

Något annat. Det är sannerligen inte lätt att frilansa när man: a) har alldeles för få kontakter. Jag jobbar på dessa. Inte helt enkelt när ens naturliga nätverk består av människor som inte är i närheten av mina intresseområden. b) har försökt sälja in en artikelidé till en tidning. Fått nej tack. Och idag läser just den ser en liknande artikel publicerad i samma tidning som för ett par månader sedan tackade nej.

Har en ny blogg på gång. Återkommer i ärendet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar