Leta i den här bloggen

20 augusti 2005

Bloggen, motalliansen och The Apprentice

Tillbaka till bredbandsvärlden igen! Intressant (!) att företrädare för motallians.se kallar mig för "pucko" i en kommentar på tidigare inlägg. Suck!

Nåja, då jag har varit mer eller mindre bortkopplad från bloggvärlden under föregående vecka, har jag inte heller kunnat se hur det går för motalliansen (även om jag sett att de har uppmärksammats i bland annar Svd). Återkommer om detta.

Nu är det däremot snart dags för The Apprentice; är jag hemma missar jag inte ett avsnitt. Jag vet, det är hur politiskt inkorrekt som helst att titta på en dylik serie - men jag är fast. Deltagarna är så befriande befriade från jantelag, och fler skulle behöva deras tro på sig själva. Visst, många av dem är säkert osympatiska och så vidare... But - It's nothing personal. It's just business


Återkommer i morgon med hur skrämmande det är med den accelererande övervakningen på våra gator och torg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar