Leta i den här bloggen

22 juni 2006

Bloggar du så finns du

Jag har haft bloggtorka. Anledningarna är flera, men känner att det börjar suga i bloggtarmen. Var, om inte på sin blogg, kan man marknadsföra sig? Jo jo, det finns nog fler sätt invänder de som inte förstår sig på bloggosfären (tänk vad jag tycker illa om det sistnämnda ordet). Hur som helst så tror jag att detta är ett forum som är bra på alla sätt och vis: såväl marknadsföringsmässigt som att hålla uppe det stilistiska, men även ett bra sätt att spy ut sina åsikter på.

För övrigt så är jag nu fil.kand i svenska. Och är dessutom innehavare av ett rosa litet id-liknande kort även kallat körkort.

1 kommentar:

  1. Jag tror dig!

    Lås in examensbeviset i ett bankfack, stoppa körkortet i fickan och dra en repa med nyinköpta Rollsen!

    Stört-grattis!

    Och ja, du har haft torka. Men du kanske blev vattnad av Annika och mig när vi sågs?

    Och ja, bloggosfären är störtlöjligt. Fast nu säger ju varenda käft "surfa på Internet". Jag tyckte att det lät fånigt redan för 12 år sedan...

    SvaraRadera